شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس!
سرخط خبرها

برنامه ویژه استقلال برای بازیکنان مازاد

  • کد خبر: ۱۴۲۶۲۱
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
برنامه ویژه استقلال برای بازیکنان مازاد
باشگاه استقلال برنامه ویژه‌ای برای بازیکنان مازادش دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با برگزاری بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، تنها یک هفته به پایان نیم فصل این رقابت‌ها باقی‌مانده است. با توجه به فشردگی برگزاری مسابقات، تیم‌ها زمان کمی در نقل‌وانتقالات زمستانی فرصت دارند تا خودشان را تقویت کنند. استقلال یکی از تیم‌هایی است که به دلیل داشتن بازیکنان زیاد، ظاهرا چند بازیکن خود را در نیم فصل به تیم‌های دیگری خواهد داد.

بازیکنانی نظیر سجاد شهباززاده، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری، سیاوش یزدانی و ... کمتر برای استقلال بازی کرده‌اند و برخی از آن‌ها به دنبال جدایی هستند. در این رابطه شنیده‌ایم مدیران استقلال قصد دارند از فرمول دوره مدیریت مصطفی آجورلو، مدیرعامل برکنار شده استقلال استفاده کنند، به طوری که رضایت‌نامه دائم برای هیچ بازیکنی صادر نشود و به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بروند، اتفاقی که در یک سال و نیم گذشته نیز رخ داد. آرش رضاوند یکی از این بازیکنان بود که در فولاد خوزستان دوباره احیا شد و، چون قرضی رفته بود دوباره به استقلال بازگشت.

مدیران استقلال قصد دارند به هیچ بازیکنی به صورت دائم رضایت‌نامه ندهند و تکلیف را به پایان فصل موکول کنند تا اگر بازیکن به دردشان خورد بازگردد و اگر نخورد، آن وقت رسما به تیم دیگری نقل مکان کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->